محل تبلیغات شما

تجارب الکترونیک هم محدودیتهای تکنولوژیکی و هم محدودیتهای غیر تکنولوژیکی دارد. محدودیتهای اصلی تجارب الکترونیک در زیر بیان شده است. اما با وجود این محدودیتها، پیشرفتهای هر روزه در فناوری‌های جدید که موجب حذف قسمت زیادی از هزینه‌ها در تجارب الکترونیک می‌شود، موجب شده است تا استفاده‌کنندگان از تجارب الکترونیک هر روز بیشتر شود. برخی از محدودیتها در زیر آورده شده است.

  • استانداردهای مورد قبول عام (برای کیفیت، امنیت و اعتبار ) وجود ندارد.
  • مصرف‌کننده‌ها از خریدهای اینترنتی می‌ترسند.
  • پهنای باند کافی وجود ندارد.
  • در تجارت الکترونیک فروشنده ناشناس است.
  • ابزارهای نرم‌افزاری در حد مورد قبول نیستند.
  • سود تجارت الکترونیک به سادگی قابل اندازه‌گیری نیست.
  • هنوز مشکلاتی در تطابق اینترنت و نرم‌افزارهای تجارت الکترونیک با برخی برنامه‌ها و پایگاههای داده وجود دارد.
  • برخی خریدارها مایلند محصول خرید شده را لمس کنند و خود را با تجارت الکترونیک وفق نمی‌دهند.
  • اینترنت هنوز گران است.
  • مردم هنوز به تبادلات بدون کاغذ اعتماد ندارند.
  • علاوه بر سرویس‌دهنده‌ها، شبکه نیاز به web serverهای خاص می‌باشد
  • با کمبود خریدار و فروشنده مواجهیم.

 

محدودیتهای تجارب الکترونیک

تجارب موفق در تجارت الکترونیک

مدلی از تجارت الکترونیکی مناسب در ایران

الکترونیک ,تجارب ,وجود ,تجارت ,محدودیتهای ,مورد ,تجارب الکترونیک ,تجارت الکترونیک ,در زیر ,شده است ,مورد قبول

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

اندک جایی برای زیستن